|

سنگ گرانیت بلک زبرا

black zebra

فهرست عناوین

سنگ گرانیت بلک زبرا از جمله سنگهای زینتی و لوکس میباشد که در معادن سنگ مشهور در پهنه این هستی پدید می آیند. از جمله مشهورترین کشورهایی که تولیدکننده سنگ های گرانیت هستند؛ می توان به: برزیل، هند، چین، یونان و از جمله کشور خودمان ایران اشاره داشت. هر یک از این معادن سنگ در دنیا، اقدام به تولید سنگ های گرانیت و لوکس می کنند که به صورت اسلب بزرگ فرآوری و سپس صادر می شوند. ایران نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ گرانیت در دنیا می باشد. چون معادن سنگ گرانیت زیادی در ایران وجود دارد. یکی از مشهورترین آن ها سنگ گرانیت نطنز می باشد که مقاوم ترین سنگ های گرانیت را در دنیا با نقش و نگارهای بی نظیر تولید می کند.

آشنایی با سنگ گرانیت بلک زبرا با ظاهری چشم نواز و کیفیتی بی نظیر

یکی از بهترین سنگ های گرانیت با ظاهری چشم نواز و کیفیتی بی نظیر، سنگ گرانیت بلک زبرا می باشد. این سنگ فوق العاده را امروزه در صنعت ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار می دهند. عمده ترین دلیل آن هم به زیبایی منحصر به فرد و مقاومت بسیار بالای این سنگ بر می گردد که به صورت اسلب تولید می گردد. زمینه سنگ گرانیت بلک زبرا همان طور که در نام لاتین آن مشخص است؛ مشکی می باشد که یک سری خطوط بسیار زیبا و چشم نواز سفید رنگ هم به شکل موازی در آن وجود دارد. این سنگ ویژگی هایی دارد که از جمله آن ها می توان به استحکام بالا، تراکم بی نظیر و طرح های بسیار زیبا و خارق العاده اشاره داشت. در ادامه بیشتر در مورد این سنگ و کارخانه تولید آن در ایران بحث به میان می آید.

اسلب بلک زبرا

وجه تمایز سنگ گرانیت بلک زبرا با سایر سنگ ها

سنگ گرانیت بلک زبرا، ویژگی هایی دارد که این سنگ را نسبت به دیگر سنگ ها متمایز می گرداند. جدا از زیبایی ظاهری و استحکام این سنگ ، بهتر است به ویژگی های دیگر آن هم اشاره شود که عبارتند از:

  • عدم جذب آب
  • تراکم بسیار بالا و کیفیت مناسب آن
  • ساب پذیری بسیار خوب
  • سطح براق و صیقلی
  • مقاومت بسیار بالا در برابر هر گونه سایش و فشار یا ضربه ای
  • یک دست بودن رنگ مشکی پس زمینه سنگ
  • قابلیت قاب های بوک مچ و فورمچ
  • طراحی های ویژه و بسیار بی نظیر
  • قیمت مناسب سنگ گرانیت بلک زبرا در کنار کیفیت بسیار بالای آن نسبت به نمونه های خارجی
  • کاربرد بسیار بالای آن در صنعت ساخت و ساز ساختمانی
  • و…

وجود این ویژگی هاست که امروزه از سنگ گرانیت بلک زبرا در ساختمان ها و آپارتمان های لوکس استفاده می کنند.

گرانیت سوران

عمده ترین کاربردهای بی نظیر سنگ گرانیت بلک زبرا

با توجه به ویژگی هایی که این سنگ دارد؛ از آن در موارد زیادی استفاده به عمل می آورند. بیشترین استفاده ای که از سنگ گرانیت می شود؛ در حوزه ساخت و ساز ساختمانی می باشد. از جمله مهمترین کاربردهای سنگ گرانیت بلک زبرا، می توان موارد زیر را برشمرد:

  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • لابی ورودی هر یک از ساختمان ها
  • سنگفرش کف آپارتمان ها
  • استفاده به عنوان بخش تی وی روم
  • دیواره های داخلی و خارجی مختلف
  • استفاده برای انواع کابینت ها یا جزیره آشپزخانه
  • آسانسورها

از کجا می توان سنگ گرانیت بلک زبرا را خریداری کرد؟

با توجه به ویژگی ها و کاربردهایی که سنگ گرانیت بلک زبرا دارد؛ ممکن است شما هم مشتاق خریدن این سنگ زینتی و جذاب شده باشید. اما ممکن است از خود پرسیده باشید: چگونه می توان بلک زبرا را خریداری کرد؟ همان طور که می دانید؛ گرانیت بلک زبرا به واقع همان سنگ گرانیت نطنز با تمامی ویژگی های مربوط به آن می باشد. این سنگ فوق العاده با خطوط بسیار زیبای سفید رنگ و پس زمینه مشکی خود حسابی در دل هر فردی جا باز کرده است. سنگ گرانیت بلک زبرا محصولی از کارخانه سروش می باشد و شما می توانید از طریق کارشناس های فروش ، نسبت به خرید سنگ گرانیت بلک زبرا اقدام کنید.

مشاوره و راهنمای خرید

لطفا برای دریافت مشاوره ، راهنمای خرید و استعلام قیمت اسلب سنگ گرانیت بلک زبرا با شماره زیر ارتباط بگیرید .

استفاده از سنگ های گرانیت بلک زبرا باب میل و سلیقه شما

هر یک از شما می توانید سنگ گرانیت بلک زبرای مورد نیاز خود را باب میل و سلیقه خویش خریداری کنید. چرا که نوع استفاده و کاربرد هر یک از شما از سنگ های گرانیت بلک زبرا با سایر افراد متفاوت می باشد. از همین رو شما می توانید این سنگ ها را از سایزهای عرض 40 تا اسلب، با توجه به نیاز خود خریداری نمایید و محدودیتی در این راستا نخواهید داشت. ضمن اینکه جدا از سایزبندی این سنگ ها شما می توانید از طراحی های مختلف آن ها هم نهایت بهره را ببرید. چون سنگ گرانیت بلک زبرا را در طرح های متنوعی می توانید خریداری و مورد استفاده قرار دهید تا زیبایی چشم نوازی به محیط داخلی خویش ببخشید. اینکه چه مدل و طرحی را برای کجا استفاده کنید؟ به نظر و سلیقه شما بستگی دارد.

مهمترین عوامل دخیل بر هزینه های سنگ گرانیت بلک زبرا

بدون بررسی برخی از عوامل، نمی توان هزینه مربوط به سنگ گرانیت بلک زبرا را برآورد نمود. به واقع وقتی سفارش خرید خود را به ثبت می رسانید؛ قیمت آن با توجه به عوامل زیر مورد سنجش و محاسبه قرار می گیرد:

  • با توجه به ابعاد، اندازه و ضخامت سنگ. هر چقدر ابعاد و ضخامت بیشتر باشد؛ قیمت آن هم به مراتب بیشتر خواهد شد.
  • سورت یا درجه بندی سنگ. به این ترتیب که هر چقدر منظم، یک دست و بدون غده باشد؛ قیمت آن بیشتر است.
  • چگونگی برش و فرآوری سنگ
  • کیفیت ساب و فرآوری سنگ
  • هزینه های مربوط به حمل و نقل
  • و…

همه این عوامل بر روی قیمت سنگ گرانیت بلک زبرا دخیل هستند. ضمن اینکه اگر بخواهید سنگ هایی را خریداری کنید که به شکل بوک مچ و فورمچ فرآوری شده اند؛ هزینه آن ها به علت سختی در تولید و فرآوری آن بیشتر است.

بلک زبرا

استفاده از سنگ گرانیت بلک زبرا به عنوان گزینه ای فوق العاده برای کابینت

یکی از کاربردهای سنگ گرانیت بلک زبرا، استفاده به عنوان صفحه کابینت و کانتر می باشد. دلیل این امر نیز به ویژگی هایی بر می گردد که از این سنگ ذکر شد. همان طور که می دانید؛ سطح کابینت و کانترها به گونه ای است که معمولا در معرض آب و انواع رطوبت و مواد اسیدی قرار می گیرند. به همین جهت بسیار مهم است که حتما از مواد و مصالحی در ساخت صفحه کابینت و کانتر استفاده شود که خیلی زود بر حسب رطوبت و مواد اسیدی خراب و نابود نشوند. بنابراین می بایست در این راستا دقت نظر داشت و از هر نوع مواد و مصالحی استفاده نکرد.

یکی از گزینه های جذاب برای صفحه کابینت و کانتر، استفاده از سنگ گرانیت بلک زبرا می باشد. چون ساختار این سنگ ها به گونه ای است که بسیار مقاوم و منسجم با درصد جذب آب پایین می باشند. ضمن اینکه در برابر مواد اسیدی که در آشپزخانه ها هم مورد استفاده قرار می گیرند؛ بسیار مقاوم هستند. به همین جهت است که از سنگ گرانیت بلک زبرا برای صفحه کابینت و کانتر استفاده می کنند تا رطوبت و مواد اسیدی که در معرض کابینت ها و کانترها هست؛ سبب آسیب به آن ها نشود. از طرفی دیگر بهتر است به زیبایی و استقامت بالای آن ها هم اشاره داشت. پس اگر می خواهید کابینت های زیبا و مقاومی را در اختیار داشته باشید؛ می توانید از سنگ گرانیت بلک زبرا استفاده کنید.

کیفیت و زیبایی ظاهری؛ دو فاکتور تعیین کننده در انتخاب سنگ گرانیت

زیبایی ظاهری خیره کننده و کیفیت بسیار بالا و قابل توجه را می توان دو فاکتور بسیار تعیین کننده در انتخاب سنگ گرانیت بلک زبرا دانست. بنابراین اگر می خواهید همیشه متفاوت تر از دیگران باشید؛ می توانید از این سنگ برای موارد مختلفی در ساختمان خود استفاده به عمل آورید. با توجه به قیمت مناسب این سنگ نسبت به نمونه های خارجی و البته کیفیت مطلوب و سطح بالای آن، نباید جایی برای تردید وجود داشته باشد. در صورتی که باز هم در انتخاب مواد و مصالح لازم در حوزه ساخت و ساز ساختمان خود در هاله ای از ابهام هستید؛ می توانید با کارشناس های فروش در تماس باشید. با توجه به ویژگی هایی که سنگ گرانیت بلک زبرا دارد؛ می توان آن ها را بدون تردید، بهترین گزینه به شمار آورد. جذب آب ناچیز، میزان تخلخل مناسب، مقاومت سایشی و ضربه ای بالا، وزن مناسب، زیبایی بی نظیر و در نهایت کیفیت بالا، از جمله مهمترین ویژگی های این سنگ می باشد.

سنگ بلک زبرا

سخن نهایی

به طور کلی اگر می خواهید سنگ گرانیت بلک زبرا را خریداری و آن را در ساختمان یا آپارتمان خود استفاده نمایید؛ بهترین گزینه را برگزیده اید. محصول تولید شده، از کیفیت مطلوب و استاندارد برخوردار است. به همین جهت شما می توانید به راحتی آن را برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید. سنگ گرانیت بلک زبرا تولید شده در کارخانه سروش، تمامی فاکتورهای یک سنگ زینتی با کیفیت را دارد. ویژگی های سنگ گرانیت نطنز که با خطوط بسیار زیبای سفید رنگ و پس زمینه خود حسابی در چشم هر بیننده ای خودنمایی می کند. به همین جهت شما نیز می توانید درخواست سفارش خود را در کارخانه سروش به ثبت برسانید تا از مزایای این سنگ بی نظیر بهره مند شوید. امکان سفارش غیر حضوری هم در این کارخانه برای شما میسر شده است.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *