تیم فروش شرکت سنگ سروش تولید کننده گرانیت مشکی، از نمایشگاه مارمومک ورونا بازدید کردند. نمایشگاه مارمومک در شهر ورونای ایتالیا که هر ساله برگذار می شود، مکانی ایده آل برای گردهمایی معدنداران، فعالان صنعت سنگ، معماران و طراحان داخلی، سازندگان ماشین آلات صنعت سنگ است.

پنجاه و سومین نمایشگاه مارموماک Marmomacc  2018 از 26 تا 29 سپتامبر در شهر تاریخی ورونای ایتالیا برگزار شد.

نمایشگاه مارموماک که هرساله در ورونای ایتالیا برگزار می‌شود، عده بیشماری از فعالان صنعت سنگ را گردهم می آورد و دوستداران سنگ را به نمایشگاه می کشاند. نمایشگاه شهر ورونا گستره جامعی از زنجیره صنعت از مواد اولیه، تا محصولات نیمه آماده و آماده و همچنین ماشین آلات معدن، فرآوری و تولید سنگ را دربر می گیرد. در نمایشگاه مارموماک می توان در جریان جدیدترین ابداعات صنعت سنگ، رویکردهای زیست محیطی و فرصت‌های خرید و فروش در صنعت سنگ قرار گرفت.

نمایشگاه مارموماک یکی از قدیمی ترین نمایشگاههای بین المللی سنگهای تزیینی ، ماشین آلات، لوازم، تجهیزات  و تکنولوژی تولید، نوآوری وآخرین پیشرفت ها در زمینه های کاربرد طراحی سنگهای تزیینی و آموزش در این زمینه به حساب می آید. از این نمایشگاه  67،928 نفر از 147 کشور بازدید کردند. 1363 غرفه  از 56 کشور جهان در محوطه ای به وسعت 81،271 متر مربع شرکت کردند که 63.02% بین المللی بودند.

نمایشگاه مارموماک و بزرگترین ویترین نمایش سنگ جهان یکبار دیگر محل نمایش  نوآوری ها، تازه ها و کنوانسیونهای فرهنگهای مختلف بود. این مکان بصورت سنتی جایگاه تحقیق و مطالعه است و محل تلاقی مواد اولیه و طراحی، سنگ و تکنولوژی های نوین است و امسال در سالن تئاتر ایتالیایی برگزار شد که ابتکاری است از رافائلو گالیوتو و وینچنزو پاوان و با حمایت وزارت توسعه صنایع ایتالیا ساخته شده است. هیچ نمایشگاه دیگر به اندازه مارموماک بروی تکنولوژی های نوین سنگ تمرکز ندارد.

آنچه بسیار به چشم می خورد ماشین آلات و تکنولوژی تولید ماربل و گرانیت از معدن تا سنگهای برش خورده بود مثل ماشین آلات استخراج معدن، ماشین آلات برش کوپ سنگ، جرثقیل ها، جابجا کننده ها، ماشین آلات خرد کننده سنگ و وسایل نقلیه همچنین  دستگاهها و ماشین آلات فرآوری ماربل و گرانیت مثل دستگاه های فینیشنگ سنگ و وسایل جانبی و لوازم یدکی بود.

درنمایشگاه امسال تغییر تمایل  بازار بین المللی از سنگهای عمومی به سمت سنگهای تخصصی تر را  میتوان نقطه عطف تمایل بازار بین المللی در نمایشگاه امسال ورونا مشاهده کرد.

با این فیلم همراه با همکاران ما در شرکت سنگ سروش سری به گوشه و کنار نمایشگاه بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *