|

نمایشگاه‌های سنگ معتبر در جهان

نمایشگاه معتبر سنگ

معتبرترین نمایشگاه‌های سنگ جهان کدام اند؟ کدام کشورها در صنعت سنگ ساختمانی فعال ترند؟  بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت سنگ جهان در کدام مناطق واقع شده اند؟ این ها سوالاتی است که در این نوشته به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

نمایشگاه سنگ نورنبرگ در آلمان

سنگ که یکی از عناصر اصلی در صنعت ساختمان به شمار می‌‍‌‌‌‌رود، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طوری که صنعت سنگ یکی از صنایع مهم بین المللی به شمار می‌رود. کشورهای مختلفی در این عرصه فعالیت می‌کنند که خوشبختانه یکی از مهم‌ترین آن‌ها ایران می‌باشد.

چندین سال است که نمایشگاه‌ بین المللی سنگ در کشورهای مختلف از جمله چین، اسپانیا، ایتالیا، روسیه، ترکیه و ایران برگزار می‌شود و حتی شهرستان‌های ایران نیز در حوزه حضوری پررنگ دارند.

نمایشگاه‌های صنعت ساختمان، به خصوص صنعت سنگ در سراسر جهان رو به گسترش است و ما قصد داریم در این مقاله به مهم‌ترین و معتبرترین آن‌ها اشاره کنیم. چرا که نمایشگاه هر صنعتی، به عنوان ویترین تحولات و نوآوری‌‌های آن به شمار می‌رود.     

نمایشگاه-نورمبرگ-نورنبرگ                    

نمایشگاه بین المللی استون تک نورنبرگ آلمان:

این نمایشگاه بزرگ که نمونه‌ای از یک نمایشگاه کامل است، هر دو سال یکبار در شهر نورنبرگ آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه دولتی نیست و توسط تشکل های مرتبط با انجمن سنگ طبیعی آلمان اداره می شود. به همین خاطر، هزینه ای که برای برگزاری این مراسم صرف می‌شود، بسیار بالاست.

علاوه بر ارائه اطلاعات و علوم و فنون جدید در رابطه با صنعت سنگ ساختمانی، این نمایشگاه، از استانداردهای نمایشگاهی فوق العاده‌ای برخوردار است که روز به روز بر اهمیت آن می‌افزاید. یکی دیگر از عواملی که اهمیت این نمایشگاه را دو چندان می‌کند، حضور مهم ترین اسپانسرهای صنعت سنگ در آن است.

وبسایت نمایشگاه بین المللی استون تک نورنبرگ آلمان : https://www.stone-tec.com/en

نمایشگاه بین المللی سنگ در لاس وگاس – آمریکا:

بزرگترین نمایشگاه صنعت سنگ و کاشی، در آمریکای شمالی است. این نمایشگاه بیشتر مختص سنگ کفپوش و سنگ‌های داخلی ساختمان می‌باشد و وسعتی به بزرگی 300 هزار متر مربع دارد.

همه ساله در ماه ژانویه، این رویداد با استقبال مردم جهان همراه می‌شود. آن‌ها از جای جای دنیا برای خرید، طراحی و ایده گرفتن از این نمونه ها یه ایالات متحده سفر می‌کنند.

برندهای مختلف تولید و فروش سنگ ساختمانی برای عرضه محصولات جدید و معرفی خط تولید شان به این نمایشگاه می‌آیند. آن‌ها از فناوری جدید و روش های نصب بهتر می‌گویند و با رقبای خود در مسیری سالم حرکت می‌کنند.

وبسایت نمایشگاه بین المللی سنگ در لاس وگاس – آمریکا : https://www.intlsurfaceevent.com/en/home.html

نمایشگاه سنگ طبیعی لندن – انگلستان:

نمایشگاه سنگ طبیعی لندن با اینکه هر چند سال یک بار برگزار می‌شود، اما برای بازدید کنندگان بسیار جذاب است. چرا که افرادی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، چه از نظر تجربی و چه از نظر علمی در حرفه خود صاحب نظر هستند.

به همه کسانی که با سنگ و سرامیک و چسب و کاشی کار می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم که از این نمایشگاه دیدن کنند. زیرا علاوه بر سنگ و ابزار مرتبط با آن، می‌توانند از کارشناسان و متخصصانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، نیز اطلاعات خوبی کسب کنند.

نمایشگاه-بین-المللی-سنگ-طبیعی-لندن1

نمایشگاه سنگ طبیعی مارموماک – ایتالیا:

نمایشگاه سنگ ساختمانی مارموماک، یک رویداد جهانی است و در این صنعت پیشرو دیگر نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود.

بد نیست بدانید زنجیره تأمین صنعت سنگ ساختمانی ،از مواد اولیه گرفته تا محصولات نیمه تمام و نهایی، ماشین آلات و فناوری های پردازش و کاربردهای سنگ در معماری و طراحی همگی در این مکان ارائه می‌شود.

این نمایشگاه، چه از نظر تخصصی و علمی و چه از نظر تجربی و عملیاتی یکی از نمونه های ایده آل نمایشگاه بین المللی سنگ به شمار می‌رود.

اطلاعات-نمایشگاه-سنگ-ورونا-Marmomac

نمایشگاه بین المللی سنگ و تجهیزات طبیعی الجزایر:

این نمایشگاه، تنها نمایشگاه سنگ در کشور الجزایر است. بنابراین، به عنوان دروازه ای برای شرکت هایی که قصد ورود به بازار الجزایر را دارند، محسوب می‌شود. این نمایشگاه هر سال در ماه سپتامبر و در مرکز بین المللی همایش های الجزایر برگزار می‌شود.

تقاضای داخلی و سرمایه گذاری‌های عمومی در الجزایر موجب رشد اقتصادی این کشور شده و آن را به مکانی عالی برای تجارت تبدیل کرده است. نمایشگاه بین المللی سنگ در این کشور، یک رویداد کلاس جهانی در بخش سنگ ساختمانی است و یکی از با ثبات ترین بازارها در اقتصاد جهان محسوب می‌شود.

این رویداد، خدمتی صادقانه به همه کسانی بوده که در صنعت سنگ ساختمانی و معدنی فعالیت داشته اند. افراد متخصص در صنعت ساختمان و معدن ، مجریان مبادلات و دیگر کسانی که خواهان روابط سالم و منصفانه در این عرصه هستند، می‌توانند از این نمایشگاه کمک بگیرند.

نمایشگاه سنگ شیامن در چین:

نمایشگاه سنگ شیامن یک نمایشگاه بین المللی سنگ و پردازش سنگ محسوب می‌شود. تعداد زیادی از غرفه داران بین المللی در این نمایشگاه، آخرین محصولات، نوآوری‌ها و راه حل‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

 برگزاری این نمایشگاه، بستری مناسب است تا مخاطبین مرتبط را ایجاد کند یا تعداد آن‌ها را افزایش دهد. همچنین، ابزاری مفید و کاربردی برای واردکنندگان سنگ و مدیران ارشد صنعت ساخت و ساز است.

شیامن-چین-2

وبسایت نمایشگاه: http://www.stonefair.org.cn/

نمایشگاه سنگ ویتوریا اسپریتو سانتو در برزیل:

یکی از مهمترین نمایشگاه‌های سنگ‌ چندبعدی جهان و مرجع صنعت ملی و بین المللی بخش سنگ زینتی است. تقاضای جهانی برای سنگ های برزیل و چشم انداز رشد این صنعت، باعث تقویت آن می‌شود.

این رشد روز افزون، با حضور در شبکه رویدادهای بین المللی، با موقعیت‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی جدید، بیشتر نمایان می‌شود.

نمایشگاه بین المللی سنگ ایران:

خوشبختانه یکی از بهترین نمایشگاه‌های بین المللی سنگ طبیعی، معدنی، ماشین آلات و تجهیزات ،در کشور ما ایران قرار دارد. این افتخار بزرگی است که یکی از بزرگترین این نمایشگاه ها به ایران تعلق دارد.

IRSE ( نمایشگاه سنگ ایران ) در صنعت سنگ ساختمانی و همچنین در میان معماران و طراحان بسیار محبوب است. این نمایشگاه وسیع، فرصتی بی نظیر برای تماشای طیف گسترده‌ای از سنگ‌های اونیکس، ماربلز، تراورتن و گرانیت است.

محبوبیت این نمایشگاه در بین غرفه داران و بازدید‌کنندگان خارجی رو به افزایش است. با توجه به صنعت توسعه یافته سنگ طبیعی، IRSE مکانی فوق العاده برای نمایش محصولات درجه یک و ویژه و جدیدترین ماشین آلات و ابزارهای پردازش سنگ و معدن است.

وبسایت نمایشگاه: http://www.irsestonefair.com/

سابقه حضور سنگ سروش در نمایشگاه‌ها:

شرکت سنگ سروش طی سالهای اخیر حضور پررنگی در نمایشگاه داخلی داشته به طوری که در طی 2 سال غیر متوالی مقام اول و دوم را ازآن خود کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *